11 Şubat 2012 Cumartesi

Dostuma selam

Canım dostuma iş yerinde çok bunaldığım ve küçük bir kaçamak yapmak için akşam üzeri sık sık gittiğim yakın bir cafenin bar bölümünde oturduğu gün rastladım. Bir yandan margaritasını yudumlarken bir yandan da telefonundan birilerine bir şeyler yazıyordu. Önce 'en uzak masaya oturmalıyım' diye düşündüm, keyifsiz geçen bir günümde bir başka keyifsiz gün geçiren birini görmeye tahammülüm yoktu. İçkimi alıp bardan ayrılmak üzereyken bir an göz göze geldik, bana gülümsüyordu!  

Önce dertleşmek için çağırdığı bir arkadaşı geldi sanarak arkama baktım, kimsecikler yoktu sanırım bana gülümsüyordu ya da hem bunalımda hem de deliydi. Anlık bir gülümseyle masama yöneldim ve arkama yaslandım. İçkimi bitirmek üzereyken garson bir içki daha getirip bardaki bayanın (bunalımlı ve deli olan) ikramı olduğunu söyledi. Garsona kalkmam gerektiğini ve bayana benim adıma teşekkür etmesini rica ederek çantamı toparlamaya başladım. Tam kalkmak üzereyken bunalımlı ve deli olduğuna tüm kalbimle inandığım kadın elinde iki içkiyle masamda beliriverdi. 'Sanırım kalkıyordunuz ancak rica etsem bana eşlik eder misiniz?' diye sordu. Kadın sadece bunalımlı ve deli değil sanırım aynı zamanda lezbiyendi!

Ben henüz ağzımı açamamışken sohbete koyulmuştu bile. Kısa bir süre için kalmaya karar vererek, kendisiyle sohbet etmeye başladım. Önceki gece sevgiliyle büyük bir kavga ederek evden ayrıldığını, geceyi sokakta geçirdiğini ve üstüne üstlük hamile olduğunu öğrendim. İçkim bittiğinde kendi dertlerimi unutmuştum bile. Bir süre daha sohbet ettikten sonra birbirimize iyi akşamlar dileyerek oradan ayrıldık.

Her ikimiz için de çok zor geçen bir gün tanışıp nasıl bu kadar iyi dost olduğumuzu hala anlamış değilim. Ancak dostuma mektuplar yazmadan önce bu anımızı paylaşmak istedim.

Bir Dost

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder